Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hudební klub v Brně
Muzikář, Vladimír ; Fišer, Jiří (oponent) ; Odvárka, Antonín (vedoucí práce) ; Štěpánek, Ladislav (vedoucí práce)
Na základě ateliérové studie AG35 je zpracována tato bakalářská práce, která studii dále rozvádí do stupně Dokumentace pro stavební povolení a Dokumentace pro provádění stavby. Tématem práce je Hudební klub v Brně, pro který byla zadána parcela v blízkosti náměstí Obilný trh ve svahu pod Špilberkem. V blízkosti řešeného pozemku se nachází náměstí Obilný trh, park Špilberk, Fakultní nemocnice Brno – porodnice a budova Veřejného ochránce práv. Pozemek je svažitý, což výrazně ovlivnilo návrh. Mou hlavní myšlenkou bylo vytvořit projekt, který by zahrnoval jak monumentální budovy, které budou odpovídat a reprezentovat danou funkci a zároveň aby byly v co nejlepším souladu s terénem pozemku. Vytvoření veřejného prostoru, kam se lidé budou uchylovat k odpočinku, či procházce do parku bylo samozřejmostí. Střechy jsou pochozí, nabízející výhled do okolí, ve větší budově se nachází kavárna a samotný hudební klub, v menší budově pak zkušebny, nahrávací studio a taneční sál. Obě budovy jsou napojeny na podzemní parkoviště. Samotná architektura staveb si pohrává s principem plan libre a minimalistickým stylem.
Hudební klub v Brně
Muzikář, Vladimír ; Fišer, Jiří (oponent) ; Odvárka, Antonín (vedoucí práce) ; Štěpánek, Ladislav (vedoucí práce)
Na základě ateliérové studie AG35 je zpracována tato bakalářská práce, která studii dále rozvádí do stupně Dokumentace pro stavební povolení a Dokumentace pro provádění stavby. Tématem práce je Hudební klub v Brně, pro který byla zadána parcela v blízkosti náměstí Obilný trh ve svahu pod Špilberkem. V blízkosti řešeného pozemku se nachází náměstí Obilný trh, park Špilberk, Fakultní nemocnice Brno – porodnice a budova Veřejného ochránce práv. Pozemek je svažitý, což výrazně ovlivnilo návrh. Mou hlavní myšlenkou bylo vytvořit projekt, který by zahrnoval jak monumentální budovy, které budou odpovídat a reprezentovat danou funkci a zároveň aby byly v co nejlepším souladu s terénem pozemku. Vytvoření veřejného prostoru, kam se lidé budou uchylovat k odpočinku, či procházce do parku bylo samozřejmostí. Střechy jsou pochozí, nabízející výhled do okolí, ve větší budově se nachází kavárna a samotný hudební klub, v menší budově pak zkušebny, nahrávací studio a taneční sál. Obě budovy jsou napojeny na podzemní parkoviště. Samotná architektura staveb si pohrává s principem plan libre a minimalistickým stylem.
Užívání kofeinu u žáků druhého stupně základní školy ve Vodňanech.
ŠMIDMAJEROVÁ, Edita
Tato bakalářská práce se zabývá užíváním kofeinových nápojů u žáků na druhém stupni základní školy ve Vodňanech. V dnešní době začíná být u pubescentů nadměrná konzumace nápojů obsahujících kofein velký problém. Vybrala jsem si toto téma proto, abych zjistila, jak na tom žáci druhého stupně mé kmenové základní školy jsou. Práce se skládá z praktické a teoretické části. Teoretická část sestává ze třech hlavních kapitol. První kapitola popisuje pojem kofein, účinky kofeinu na lidský organismus a závislost na kofeinu. V druhé kapitole se zabývám produkty, které obsahují kofein. Podrobněji v kapitole rozebírám složení produktů a účinky na lidský organismus. Kapitola třetí je zaměřena na konzumaci kofeinových nápojů dětmi staršího školního věku. Zde charakterizuji děti staršího školního věku, zaměřuji se na jejich stravovací návyky, ať jsou vhodné, či nevhodné. Dále uvádím studie zaměřené na konzumaci kofeinu podle věkového rozdělení, od batolat, až po věk třinácti let. V praktické části mám uvedeny dva cíle. Jako první cíl jsem si zvolila zjistit, v jaké míře užívají žáci druhého stupně kofeinové nápoje. Mým druhým cílem bylo zjistit, při jakých příležitostech užívají žáci kofeinové nápoje. Dále jsem si určila dvě výzkumné otázky a dvě hypotézy. V první hypotéze jsem předpokládala, že žákyně druhého stupně základní školy užívají více kofeinových nápojů než žáci. Na základě vyhodnocení získaných dat se však ukázalo, že žákyně druhého stupně základní školy neužívají více kofeinových nápojů než žáci. V druhé hypotéze jsem předpokládala, že žáci druhého stupně základní školy užívají kofeinové nápoje, častěji přes týden než o víkendu. Ani toto se neprokázalo, neboť z dotazníkového šetření vyplynulo, že žáci nekonzumují kofeinové nápoje častěji přes týden než o víkendu. Tyto hypotézy jsem statisticky vyhodnotila pomocí testu chí kvadrát v programu Excel. V praktické části jsem také popsala metodiku práce. Realizace praktické části proběhla pomocí kvantitativní metodologie výzkumu formou vlastního dotazníku. Dotazník byl zcela anonymní a byl shodný jak pro dívky, tak pro chlapce. Byl tvořen 16 otázkami, které byly zaměřeny na konzumaci nápojů, které obsahují kofein. Dotazník byl tvořen z uzavřených, polozavřených a otevřených otázek. Sběr dat probíhal na základní škole ve Vodňanech. Zde se výzkumu podrobili žáci sedmé, osmé a deváté třídy ve věku od 12 do 15 let. Rozdáno bylo 80 dotazníků, z toho návratnost byla 100%, neboť byl rozdán ve vyučovací hodině za přítomnosti učitele. Z výsledků šetření vyplynulo, že nejvíce oblíbený kofeinový nápoj, mezi žáky, je kolový. Největší podíl žáků vypije tohoto nápoje 0,5 l za den. Mezi nejoblíbenější značky kofeinových nápojů patří Coca-Cola, Kofola, Monster a Red Bull. Žáci nejčastěji konzumují kofeinové nápoje o víkendu ve společnosti svých přátel, či v kruhu rodinném. Má práce by mohla sloužit jako zdroj informací pro širokou veřejnost, či jako podklad pro další studium studentům, kteří se zabývají problematikou o kofeinu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.